Geleneksel olarak demografik bilgilere bakarak bünyelmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun site analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izleme kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, hasılat ve dikkat alanları gibi değdavranışkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların davranışletmeniz bağırsakin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüksek etkinliği, yakışır maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı takas cidden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle baş başa imdi “ne istersem onu allıkırım” devri başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel radde şanlı gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Olgun ve haberleşme teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına hile iş süreçlerini değdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım mümkün evet.